Autor |
Wiadomość |
Faltharis
[GM]Admin
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:50, 28 Maj 2008 |
|
Na początek sprostowanie . Piszemy "Wizard" , a nie jak niektórzy piszą "Wizzard" .
Poradnik jest mojego autorstwa .
Chcę przedstawić poradnik dla Wizarda , w którym opiszę skille , te więcej i te mniej potrzebne . Myślę , że przyda się on początkującym wizardom .
[*]Kolorem czerwonym zaznaczę skille niezbędne .
[*]Kolorem brązowym skille , które nie są niezbędne , lecz mogą nam pomóc .
[*]Kolorem fioletowym , oznaczyłem skille , które nie są nam potrzebne .
Natural Spirit
Z tej serii skilli rozwijamy wszystko , ponieważ dzięki nim mamy większy DMG w poszczególnych żywiołach .
Earth Spirit
Cold Spirit
Fire Spirit
Lightning Spirit
Force Mental
Inteligence - zmniejsza zużycie many o dany %.
Life Control - skill bardzo przydatny , dający nam większy DMG , kosztem 50% naszych punktów życia . Przydatny na : wary , unikaty .
Magic Bound - skill zwiększający zasięg naszych nuków . Przydatny wszędzie
Life Tournover - 2 księga "Lifa Controla" , a więc przydatny .
Earth Mentalist
Ground Charge - skill oznaczyłem jako niepotrzebny , ponieważ , zastępuje go później silniejszy skill z tej serii .
Root - skill , który unieruchamia wroga , rozwijamy według uznania , jednak na 76 lvlu , mamy obszarowe roziwnięcie tego skillu ,a nie wymaga one wymaxowanego tego oto skilla .
Earth Shock - skill jak najbardziej przydatny , obszarowy , zadaje status : Dull .
Earth Barrier - skill zmniejszający przez 20 sekund fizyczne obrażenia , działa również na członków party .
Ground Rave - 2 księga skillu "Ground Charge" , a więc nie rozwijamy .
Mesh Root - skill unieruchamiający przeciwników , obszarowy , działa na 3 cele .
Earth Quake - 2 księga skillu "Earth Shock" ,a więc rozwijamy .
Earth Frence - 2 księga skillu "Earth Barrier" , a więc rozwijamy .
cold Mentalist
Ice Bolt - podstawa u każdego wizarda .
Mana Drain - skill obniżający ilość many przeciwnika . (B.dobre na full str'ów) . Jednak na 76 lvlu mamy rozwinięcie obszarowe tego skilla i nie potrzebujemy wymaxowanego tego oto skilla .
Snow Wind - obszarowy i jednocześnie bardzo przydatny skill . (duża szansa na zamrożenie/spowolnienie przeciwnika) .
Invisible - po prostu zniknięcie , przydatny na jobie , pvp , warach itp.
Frozen Spear - 2 księga skilla "Ice Bolt" , tym razem atakujemy trzema 'lodowymi pociskami' , a więc rozwijamy.
Mana Drought - skill obnizający ilośc many u przeciwników , działa na 3 cele .
Blizzard - 2 księga skillu "Snow Wind" , rozwijamy .
Crystal Invisible - skill dzięki któremu całe nasze party znika , dobry na joba , wary .
Fire Mentalist
Fire Bolt - podstawa u Wizarda .
Fire Trap - pułapka zadająca obrażenia przeciwnikom (niewidoczna dla innych osób) , dobra na postawienie przed bramą , gdy stoimy na "Invisiblu" , na jobie
Fire Blow - podmuch ognia . Dobry na gianty , lub w party , jednak rzadko użwany na PvP lub jobie .
Detect - skill umożliwiający nam widzenie innych wizardów , którzy są na skillu "Invisible" (Nie działa na Rogue) .
Meteor - bardzo silny skill , używany często na pvp ze względu na wysoki DMG .
Lava Trap - 2 księga skillu "Fire Trap" (wymaga wymaxowanej 1 ksiegi) .
Salamander Blow - 2 księga skillu "Fire Blow".
Sprawl Detect - 2 księga skillu "Detect" (Wymaga wymaxowanej 1 księgi).
Lightning Mentalist
Lightning Bolt - skill nie użuwany przez wizardów . (Niektórzy maxują ten skill do robienia taxi , ponieważ jest obszarowy i dość szybko się ładuje oraz zabiera mało many, chociaż to chyba najmniej istotne).
Lightning Shock - skill przydatny na pvp jak i do expienia , po wbiciu tego statusu przeciwnikowi , przez kilka sekund nie może on nas atakować.
Charged Wind - skill bardzo przydatny na pvp , jak i do expienia , odpycha wroga , przy czym zadaje średni DMG.
Teleport - jak sama nazwa wskazuje teleportuje nas o określoną ilość metrów.
Chain Lightning - 2 ksiega skillu "Lightning Bolt".
Lightning Impact - 2 księga skillu "Lightning shock" , działa na 5 celów .
Charged Squal - 2 księga skillu "Charged Wind".
Aerial Teleport - 2 księga skillu "Teleport".
Nie opisałem subklasy , ponieważ osobiście mam barda i niczego prócz noise i biegania nie rozwijam , a więc nie znam się na innych skillach za bardzo .
O cleryku też dużo napisać nie mogę , bo nie mam żadnego high lvl buildu z clerem .
*Obrazki skilli dzięki stronie : silkroad-online.pl
Link do poradnika na silkroad-olnine.pl : [link widoczny dla zalogowanych]
Wszelkie kopiowanie poradnika bez mojej zgody jest zabronione !
Poradnik by : urbi113 (Faltharis) |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Faltharis dnia Śro 19:32, 28 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
_Kam_PL
Seal Of Star
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:16, 28 Maj 2008 |
|
Faltharis napisał: |
Na początek sprostowanie . Piszemy "Wizard" , a nie jak niektórzy piszą "Wizard" . |
Jakos nie widze roznicy miedzy "Wizard" a "Wizard" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Faltharis
[GM]Admin
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:31, 28 Maj 2008 |
|
Ups , sorki , już zmieniam . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|